En hjemmeside bliver aldrig færdig. Der er hele tiden standarder, der forandrer sig og konkurrenter, der udvikler sig, så du har konstant behov for at forbedre din hjemmeside.
På IIH Nordics kursus i optimering af hjemmesider lærer du, hvordan du bedst muligt tilgår optimeringsprocessen.
Det lærer du mere om på kurset i optimering af hjemmesider:
* Er din side logisk bygget op i forhold til de besøgendes forventninger?
* Er dine tekster med til at skabe troværdighed eller tvivl?
* Indeholder siden problemer, der vanskeliggør søgemaskineoptimering?
* Har du de rette call to actions til at aktivere dine besøgende til handling?
Du bliver desuden præsenteret for en række værktøjer og software, der kan hjælpe dig i optimeringsprocessen - blandt andet Google Analytics, A/B-split testing og multivariable tests.
IIH Nordic tager altid udgangspunkt i en kombination af best practise, tests og fakta, når vi optimerer en side, og denne tilgang vil også blive brugt på kurset i optimering af hjemmesider.