På sociale medier som Facebook, Youtube og Twitter har du nogle helt unikke muligheder for at brande dig overfor både nuværende og potentielle kunder.
På kurset i sociale medier får du et værdifuldt indblik i, hvordan du kan komme i kontakt med folk og vise en ny, imødekommende og interagerende side af jeres virksomhed.
Det får du værdifuld viden om på kurset:
* Hvordan du interagerer direkte i øjenhøjde med jeres brugere
* Hvordan du måler værdien af jeres indsats på de sociale medier
* Hvordan du beskytter jeres brand i de sociale medier
* Hvordan du gør trofaste kunder til ambassadører for jeres virksomhed
* Hvilke sociale netværk jeres målgruppe befinder sig på
* Brug af sociale medier som et led i jeres kundeservice
Kurset er (ligesom sociale medier) dialogbaseret, så du får rig mulighed for at inddrage dine egne eksempler og udfordringer i undervisningsforløbet. Dette er vigtigt, da der er stor forskel på den enkelte virksomheds muligheder og problemstillinger.