Store billboards, avisannoncer eller viralkampagne? Mulighederne for markedsføring er mange og det kræver både timing og ikke mindst god koordinering internt, når de politiske partier skal tiltrække sig vælgernes stemmer. Vi har med dette arrangement valgt, at lægge fokus på det marketingstrategiske og er derfor glade for, at kunne præsentere Rasmus Jønsson fra New Deals og Søren Lippert, som er rådgiver for Socialdemokraterne, hvor han rådgiver dem indenfor strategisk kommunikation herunder kampagner.
Arrangementet henvender sig til alle studerende med interesse for marketing, kommunikation og medier.
Vi glæder os til at se dig!
TILMELD dig nu ved, at sende en mail til stud-kbh@markedsforing.dk (Angiv navn, studieretning og arrangementets titel: ”Marketing vinder folketingsvalget”.
Arrangementet er gratis for medlemmer af Huset Markedsføring Studerende. Alle andre studerende 40 kr. (betales kontant i døren)
TILMELDING VIA MAIL ER NØDVENDIG, DA DER ER BEGRÆNSEDE PLADSER!
BLIV MEDLEM: http://www.markedsforing.dk/netvaerk/huset-markedsfoering-studerende/