På 3 timer bliver du opdateret på markedsføringsloven og dens anvendelsesområder lige nu. 3 timer vil spare dig for mange bekymringer, kedelige omme´re og unødvendige omkostninger.
Det er blevet både lettere og billigere at ramme forbrugerne med virksomhedens reklamebudskaber. Samtidig er forbrugerne blevet mindre påvirkelige, mindre tillidsfulde og langt mere kritiske overfor indtrængen af reklamebudskaberne i deres daglige gøren og laden. Forbrugerombudsmanden har derfor udvidet sit fokus på en lang række markedsføringsaktiviteter og skærpet tilsynet med stor betydning for virksomhedens markedsføring.
Hvert emneområde bliver grundigt illustreret med praktiske eksempler, og de forskellige konsekvenser der aktiveres, når der trædes ved siden af.
--------------------------------------------------------------------------------------
Markedsføringsloven analogt - uafhængigt af medievalg
10. februar kl. 13 - 16
Få en grundlæggende introduktion til de regler, der skal tages højde for i udformningen af virksomhedens markedsføringsmateriale – uafhængigt af medievalget.
Introduktion til emnet
God markedsføringsskik
Vildledende og utilbørlig markedsføring
Reklameidentifikation
Sammenlignende reklame
Elektronisk markedsføring
Generel vejledning og oplysninger i forbindelse med købsopfordringer
Særlig hensyntagen til børn og unge
Informationskrav vedrørende salgsfremmende foranstaltninger
Garantier til forbrugere
Prisoplysninger
Mærkning og emballering
Udnyttelse af andres varemærker og kendetegn
Kørselsvejledning
Kuppelsalen