FDIH Seminar
Kan digital kundeservice gøre det alene eller skal der andre værktøjer i brug, hvis man gerne vil skabe loyale kunder i sin e-handel?
En ting står klart at konkurrencen øges konstant, flere og flere online butikker kommer til. Kunderne bliver mere flygtige og afsøger mange muligheder inden et køb – både på danske sites, udenlandske sites og i fysiske butikker, derfor er den samlede kundeoplevelse, herunder kundeservice før, under og efter købet utroligt vigtig for at kunderne køber og kommer tilbage en anden gang.
Virksomheders evne til at yde fornuftig digital kundeservice, er afgørende for at de kan skabe loyale kunder. Men hvordan skabes den bedste online kundeservice? Og hvordan kan dette medføre til loyale kunder og meromsætning?
Deltag på FDIHs seminar og få via case eksempler inspiration til, hvordan din virksomhed kan optimere kundeservice, så der skabes mersalg og krydssalg. Få gode råd til hvordan du får en længerevarende (digital-)relation og dine kunder gøres til ambassadører.
Program: Program offentliggøres snarest. Vi tager forbehold for ændring af dato.
Pris: Gratis for FDIH medlemmer. Andre: 1375,00DKR ekskl. moms. Tilmelding åbner snarest muligt.