Optimering af webshops er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe større omsætning i jeres forretning. Med ganske få ændringer kan I forøge jeres konverteringsprocent betragteligt, hvilket har direkte indflydelse på jeres bundlinje.
På kurset får du et overblik over jeres muligheder, når I skal i gang med at optimere jeres webshop. Med udgangspunkt i deltagernes egne webshops tager kurset fat i de problemstillinger, I uundgåeligt støder på, når I skal i gang med optimeringsprocessen.
Det kommer vi omkring på kurset i optimering af jeres webshop
* Er der problemer med webshoppens købsflow?
* Står designet i vejen for de besøgendes oplevelse af webshoppen?
* Har I tekster, der skræmmer de besøgende i stedet for at motivere dem?
* Er der bestemte landing sites, der får jeres besøgende til at opgive købet?
* Er der tekniske problemer, der forringer shoppens Google placeringer?
Du bliver introduceret til, hvordan I med en kombination af best practise, analyseværktøjer og tests kan tilgå optimeringsprocessen bedst muligt - uden at begå elementære fejl, der kan koste dyrt.