Event information

Kategori:

Profitable kunderelationer - Fokus på kunderelationer

Profitable kunderelationer - Fokus på kunderelationer

Tirsdag, 08. marts 2011

  • Sted:

    CBS, Ovnhallen Porcelænshaven 20, Frederiksberg 2000 Kbh, Nordsjæll & Bornholm

  • Tid:

    08:30 - 13:00

  • Pris:

    1000,00

  • Indsendt af:

    Anonym

Mange virksomheder taler om at de skal være kundeorienterede. På baggrund af finanskrisen og den stigende globalisering, er der kommet fokus på at fastholde kunder. Virksomhederne har erfaret, at det blevet vanskeligere at få ”taletid” og opmærksomhed hos kunderne.

Den store ”støjmur”, og den deraf stigende reklame, har øget kravet om relevant og målrettet kommunikation.

Dette betyder at behovet for øget viden om kunderne, bearbejdning af viden, deling af viden og sidst men ikke mindst anvendelse af viden i kommunikationen med kunden er steget markant. Fokus øges på at fastholde eksisterende kunder, i forhold til af få nye kunder der kan opveje afgangen. Den gode nyhed her er, at det meget billigere at fastholde en kunde end at skaffe en ny !

Udviklingen betyder at virksomhederne skal forandre sig fra at være produktorienterede til kundeorienterede. Dette er ikke uden udfordringer.

Hvilken konsekvens får det for vores strategi?
Hvilke krav stiller dette til viden om kunderne?
Hvilke kompetencer har vi brug for?
Hvilke udfordringer giver dette til vores kultur?
Hvilke udfordringer giver dette til vores organisering?
Hvilke udfordringer giver dette til vores processer?
Hvilke udfordringer giver dette i relation til vores performance målinger og KPI’er
Hvilke udfordringer giver dette til vores belønningssystemer?
Hvilke udfordringer giver dette til vores kommunikation med kunder?
Den 8. marts 2011 afholder vi en konference om kunderelationer, hvor du har mulighed for at høre om analysens resultater, samt høre Coop Danmark, Orifarm, Nordic Choice Hotels og Danske Bank om deres arbejde med kunderelationerne – se konferencens program her.

Konferencen gennemføres i samarbejde mellem CBS, Huset Markedsføring og InterMail.

Program:

08:30 – Registrering og morgenkaffe

09:00 – Velkommen
Thomas Ladefoged, adm. direktør, Huset Markedsføring

09:10 – Profitable kunder – Udfordringer & muligheder med tilfredshed, loyalitet og profitabilitet.
Torsten Ringberg, professor, Ph.D., Institut for Afsætningsøkonomi, CBS
Claus Varnes, lektor, Ph.D., Institut for Erhversøkonomi, CBS
Per Østergaard Jacobsen, direktør i Efficiens og ekstern lektor, Institut for Erhvervsøkonomi, CBS

10:00 – Målrettet og relevant kommunikation til kunderne
Karsten Rimmer, Direktør, Coop Danmark

10:30 – Pause

10:50 – Viden om kunden er den vigtigste konkurrenceparameter
Martin Lassen, Salgs- og marketingchef, Orifarm

11:20 – Titel mangler
Offenliggøres snarest

11:50 – Den imagebaserede kunderelation: Mening, Bedre Bank, IPhone og “Gul” “
Joachim Rubow, koncernmarketingdirektør, Danske Bank

12: 20 – Tak for i dag
Thomas Ladefoged, adm. direktør, Huset Markedsføring

12:30 – Let frokost og mingling

Tid:
Tirsdag den 8. marts 2011

Konferencen afholdes ved:
CBS, Ovnhallen
Porcelænshaven 20
2000 Frederiksberg - se kort

Kommentarer

Vær den første til at skrive en kommentar

    Andre events i Kbh, Nordsjæll ...

      Populære events

        Events der snart afholdes