Vil du blive en af morgendagens vindere?
Morgendagens vindere bliver de virksomheder og medarbejdere, som forstår at tilpasse deres adfærd efter kundernes behov og forbrugsmønstre. Dygtige medarbejdere, der kan opbygge og vedligeholde relationer er en dokumenteret vej til øget omsætning og indtjening. Der findes ikke en eneste gennemprøvet metode, der kan kurere svigtende salg og illoyale kunder bedre end målrettet loyalitetsindsats igennem relationer. Ifølge ny rapport fra London Business School står følelser for mere end 50% af årsagen til vores købsbeslutning. Der er derfor et direkte link mellem en virksomheds evne til at opbygge relationer med deres kunder, og dens evne til at tjene penge.
En dag proppet med konkrete øvelser og strategi
Deltag på et kursus tæt pakket med værktøjer, øvelser og konkrete handlingsplaner og lær om tidens nye metoder og begreber og hvorfor disciplinen salg & markedsføring har ændret karakter. Dette kursus sikrer, at du opnår en forbedret loyalitet fra kunder og andre, som du drømmer om at have som ambassadører. Øget loyalitet er den direkte vej til øget omsætning, større markedsandele og bedre bundlinje.
Udbytte
• Kortlægning af dit netværk og din adfærd i forhold til salg og networking
• Konkrete metoder til at pleje og forstærke dit netværk
• Konkrete forslag til strategisk udvidelse af dit netværk
• Mulighed for skabelse af nye relationer
• Personlig udviklings- og handlingsplan – opfølgning
• Et kursus med meget en meget høj grad af implementering bagefter