E-mail marketing for e-commerce managers er en praktisk orienteret workshop, der sætter fokus på lifecycle marketing specifikt indenfor e-handel.
Best-in-class e-handlere skaber mere end 40% af deres omsætning gennem en direkte dialog med deres kunder via e-mail, mobile og sociale medier.
Få indblik i best practise og praktiske værktøjer til hvordan du kommer i gang med klikbaseret segmentering, automatiske kryds- og opsalgsprogrammer m.m. og aktiv anvender viden om dine kunders præferencer og adfærd til at forøge værdien af hver enkelt kunde.
E-mail marketing for e-commerce managers er en praktisk orienteret workshop som sætter fokus på lifecycle marketing specifikt indenfor e-handel. Vi gennemgår best practise til permission indsamling, segmentering af emails og teknikker til win-back/genkøb/opsalg/krydssalg.
Du tager masser af viden og praktiske værktøjer med hjem:
• Hvad gør de bedste
• Fordele/ulemper ved diverse direkte kanaler e-mail, social, mobil, etc.
• Hvordan kommer man i gang
• Sæt værdi på e-mail marketing business case
• 6 måneders handlingsplan for din virksomhed
• Opbygning af kampagner og opfølgning