Hvordan kan virksomheder - store som små - forvandle deres kommunikation til Corporate Social Engagement? Og hvordan kan brugen af sociale medier bidrage til at engagere dine medarbejdere i jeres arbejde med social ansvarlighed og bæredygtighed? Samt hvordan får du dine kunder med ombord?
Tirsdag d. 4. september afholder The Social Business Club minikonferencen "Corporate Social Engagement through social media".
Her vil du bl.a. kunne møde Hanne Lindblad, adm. direktør i mobiltelefonselskabet Call Me, verdens største tæppefabrikant Interface, social media-virksomheden Toothless Tiger og social business eksperten Tania Ellis, som vil dele ud af deres erfaringer med at skabe bundlinjeresultater gennem koblingen af medarbejderinvolvering, samfundsansvarlighed og sociale medier.
Minikonferencen henvender sig til dig, der bl.a. ønsker, at få indsigt i ansvarlig og engagerende kommunikation, ideer til hvordan du kan skabe engagerede medarbejdere og kunder ved brugen af social medier, samt få inspiration til din virksomheds arbejde med CSR og medarbejderinvolvering.
Du kan læse mere om programmet samt tilmelde dig minikonferencen på www.taniaellis.com/events/miniconference.