Ifølge Danmarks Statistik havde 96 pct. af alle danskere mellem 16 og 74 år en mobiltelefon i 2011 - og ni ud af ti mobilbrugere anvender sms. Derfor har mobil marketing en central rolle i et moderne marketing mix med begreber som sms-marketing, mobil e-mail marketing, mobil webmarketing, e-mail-kampagner på mobile platforme og brug af sociale medier på mobile platforme.
Hvis du gerne vil blive klogere på udnyttelse af de mobile platforme i et markedsføringsperspektiv, og hvis du ønsker indsigt i hvilke nye muligheder de nye platforme, kanaler og teknologier skaber, er du meget velkommen på vores gå-hjem-arrangement
onsdag den 14. november kl. 15.00 - med efterfølgende netværksbar.
Her vil du kunne få en forståelse for, hvordan mobil marketing kan inkorporeres i et aktuelt marketing mix og for nogle af de muligheder det giver for branding og marketing for iværksættere, organisationer og virksomheder. Du får endvidere fremtidsperspektiver på mobile teknologier og adfærdsmønstre.
Det er gratis at deltage - og vi glæder os til at se dig!