Er en to dages workshop, hvis fundament er de praktiske elementer i salgsteorien. Du bliver bedre og skarpere til at opfange købssignaler fra dine kunder. Du får et større indblik i kunde- og købspsykologi, og hvad det vil sige at tale direkte til hjertet af den enkelte kunde.
Indhold af workshoppen:
* Identificering af personmarkører
* Egen personmarkørprofil
* Identificering af dine styrker og dit udviklingspotentiale som sælger.
* Læs dine kunders adfærd korrekt
* Stil spørgsmål der stimulerer dine kunder til at købe
* Materiale fra workshoppen: skemaer og de cases vi har arbejdet med under workshoppen
Antal pladser: 12
Tid og sted:
Mandag d. 3. dec og d. 10 dec. Kbh. K.
09:00 - 16:00
Pris: kr. 4.000,- (inkl. frokost, frugt, the og kaffe, dog ekskl. moms.)
TILBUD: Pr. deltager tilmeldt inden 26-11-2012: kr. 3.000,-