Kom klart igennem med dit budskab, og efterlad et positivt indtryk af dig og din virksomhed!
E-mailen er vor tids mest brugte kommunikationsform. Derfor er det i stigende grad via e-mails, at virksomhedens budskaber formidles, og virksomhedens tegner sit ansigt udadtil.
På kurset lærer du, hvordan du hurtigt og sikkert skriver gode e-mails, hvor budskabet kommer klart igennem, og hvor du fremstår som kompetent, serviceminded og troværdig – uanset om mailen udgør et svar på en klage, en rykkerskrivelse, et tilbud eller noget helt fjerde.
Du får personlig og konstruktiv kritik på e-mails eller breve, som du sender til os før kurset. Og tips til hvordan du i fremtiden kan gøre dine e-mails bedre.
Hvem deltager?
Kurset henvender sig til kundeservicemedarbejdere, sagsbehandlere, sekretærer, receptionister, administrative medarbejdere og alle andre, der skriver e-mails på jobbet.
Vi tilbyder også skræddersyede firmaforløb - oplagt til den skrivende del af kundeservicen. Har I ikke allerede en kommunikationspolitik og skriveguide, hjælper vi også gerne med dette. Pris fra 10.000 kr.