Kl. 14.00-14.10
Velkommen v/Dansk Erhverv
Kl. 14.10-14.50
Design, struktur og brugervenlighed i webshoppen
v/Lea Skov Lindbæk, e-handelsbureauet
Du får nogle bud på, hvad der er vigtigt at fokusere på, når du ”bygger” og designer din webshop. Shoppen er dit butiksvindue. Hvilket billede skal kunden få af din butik og hvilke kunder vil du tiltrække? Hvordan organiserer du indholdet i en hensigtsmæssig struktur, så kunden ikke forlader butikken uden at gå til kassen?
Kl. 14.50-15.10
Pause og networking
Kl. 15.10-16.10
Konverterings kunst – Hvad virker, og hvad virker ikke?
v/Mogens Møller, Specialist i konverteringsoptimering
Danske online butikker konverterer i dag gennemsnitligt ca. 2 % af deres besøgende til kunder. Det er et voldsomt lavt tal, som ofte kan forbedres drastisk ved blot at foretage nogle ganske få ændringer. Ændringer som gør dit website mere simpelt, brugervenligt og konverteringsorienteret. Splittest er en hurtig og nem måde at optimere sit site på. Gennem cases ser du betydningen for konverteringsraten.
Kl. 16.10-16.15
Kort pause
Kl. 16.15-16.45
Brugertest kan gøre en forskel
v/Mogens Møller, Specialist i konverteringsoptimering og Kate Thomsen, IBIZ-Center
Vi vælger en webshop og tester den i praksis, så du får en fornemmelse af, hvordan dette kan gøres simpelt og give effekt. Ønsker du, at det skal være din shop, så lad os det vide ved tilmeldingen.
Kl. 16.45-17.00
Eyetracking – hvad er det?
v/Kate Thomsen, IBIZ-Center
Hvad er eyetracking og hvad kan det gøre for dig? Få en kort introduktion til eyetracking og vurdér selv om det kan gøre en forskel?