I samarbejde med Newsperience tilbyder it-forum et forløb for virksomhedsejere/ledere, hvor man kan få dyb indsigt i professionel anvendelse af LinkedIn til networking, salg, markedsføring og rekruttering.
Formålet er både at give lederen den personlige indsigt i mulighederne, samt at give grundlag for prioritering af virksomhedens indsatser. På den måde vil forløbet både give konkrete resultater i løbet af kurset, samt ruste lederen til at tage diskussion af strategi og prioriteringer i virksomheden. Vi anbefaler, at der deltager 2 per virksomhed, både for at give de optimale muligheder for at arbejde med virksomhedens egne opgaver, samt at forankre den fremadrettede indsats i virksomheden bedre.
Forløbet består af 3 sessioner, hvor vi både kommer omkring, hvordan LinkedIn understøtter den personlige/virksomhedens klassiske indsatser, samt de moderne indsatser som præger de sociale medier - naturligvis alt sammen i en professionel kontekst. Endvidere oprettes der en lukket LinkedIn gruppe, hvor man kan sparre med hinanden og hente materiale fra sessionerne.
Det er muligt at deltage i 1 eller 2 af kurserne - der er rabat på tilmelding til alle 3 kurser.
Dette første kursus afholdes den 12. marts og giver overblik over forretningsmuligheder (inkl. din personlige profil). På kurset gives overblikket, eksempler og praktiske gennemgange af, hvilke muligheder der ligger i LinkedIn indenfor salg, markedsføring og rekruttering.
Den praktiske del af den første session fokuserer på personprofil og networking, således at deltagerne føler sig trygge ved at anvende platformen, inden vi skal til at gå i dybden med salg, markedsføring og rekruttering.
Konkret får deltagerne:
- et overblik over de strategiske indsatsområder
- en forståelse af medarbejdernes profilers betydning for virksomheden
- tid til at arbejde hands-on med egen person profil, indstillinger og taktisk netværksudvidelse
- deltagerne får inden sessionen udleveret mini-guides (om startsiden, nyhedsstrømmen, indstillinger, profiloptimering, netværk).