Som iværksætter er der nok at se til, og ofte bliver de sociale medier til en hovedpine på to do listen. Vi kan ikke love, at hovedpinen forsvinder, men at du bliver klogere på, hvordan du udvælger de rette medier til din forretning, og hvordan du skal kommunikere, når du er på dem.
Gennem teori, cases og praktiske øvelser gør workshoppen dig mere effektiv til at kommunikere på de sociale medier. Derudover bliver du introduceret til værktøjer, der kan gøre dig klogere på marked, kunder og konkurrenter.
Workshoppen kommer omkring:
•Hvilke sociale medier er de mest relevante, og hvordan kommunikerer du på dem?
•De sociale mediers top 10 Do’s & Dont’s
•Kickstarter, Quirky og andre fora er også sociale medier, hvordan bruger du dem?
•Hvilke værktøjer kan du bruge til at forbedre dit arbejde på sociale medier og online generelt?
•Hvordan fortsætter du workshoppen, når du kommer hjem, så du bliver ved med at lære?
Workshoppens målgruppe:
Iværksættere, der vil bruge sociale medier til at booste deres forretning og tilstedeværelse i markedet.
Du møder:
Martin Rubæk Jensen, Head of Social Business, Brandhouse Customer Relations
Martin har gennem de sidste fem år rådgivet lige fra iværksættere til Irma, Lakrids by Johan Bülow og Nordea om, hvordan de skal navigere i den sociale jungle og den nye digitale virkelighed.