Workshoppen giver dig en praktisk tilgang til at arbejde med kunder og markedsposition. Vi giver dig metoder til at udvikle dit opsøgende salg ved at fokusere på de aktiviteter og indsatser, som er en forudsætning for at komme i kontakt med kunderne.
Du kommer allerede i gang med arbejdet på workshoppen, hvor vi introducerer dig til de vigtigste værktøjer til at organisere og målrette salgsindsatsen så effektivt som muligt.
Workshoppen omfatter følgende temaer:
•Behovsanalyse: Hvilke behov vil du dække?
•Markedsanalyse: Hvilken værdi tilfører du til markedet?
•Kundesegmentering: Hvordan prioriterer du i din indsats?
•Kunderelationer: Hvordan når du din målgruppe?
•Fokus på salg: Hvad er din salgspipeline og hvad indeholder den?
•Next step: Har du en strategi og de nødvendige ressourcer til at gennemføre den?
Workshoppen henvender sig til nystartede iværksættere
Du møder
Leif Fokking, startupkonsulent, Iværksætterhuset
Leif er uddannet inden for handel og er en udbredt entreprenør og iværksætter. Han har arbejdet med etablering og udvikling af virksomheder inden for detailhandel, produktion, eksport og import både i Danmark og udlandet. Derudover har Leif sparret med hundredevis af iværksættere og SMV’er.
Thomas Melbye, erhvervsrådgiver, Københavns Erhvervsservice
Thomas har en HD (A) og solid erfaring inden for salg og ledelse samt forretnings- og ideudvikling fra flere forskellige brancher. Til daglig arbejder han med rådgivning og sparring af SMV’er og iværksættere.