Hvad skal du smide tid og penge efter for at blive synlig på nettet? Der findes et hav af specialister, bureauer og bøger, der alle har forskellige holdninger til, hvad der er bedst at gøre. Efter denne workshop er du i stand til selv at vælge det rigtige mix af online marketingkanaler i forhold til de mål din virksomhed skal opnå.
Workshoppen kommer omkring:
- Intro. til online-marketingbegreber
- Online-marketingmatematik og afregningsmetoder
- Søgemaskineannoncering (Adwords) - hvorfor, hvornår og hvordan?
- Intro. til sociale medier (YouTube, Facebook, og Google) – hvorfor, hvornår og hvordan?
- Bannerannoncering – giver det mening?
- Valg af onlinemålsætninger
- Sådan måler du succes
- Planlægning
- Værktøjer
Målgruppe:
Iværksættere, der overvejer at købe markedsføring på nettet og vil lære at vælge det rigtige mix af online-marketingkanaler i forhold til virksomhedens mål og budgetter.