Har du brug for at indgå i partnerskaber med større spillere på markedet for at realisere din virksomhed, så er denne workshop noget for dig.
Partnerskaber kan indgås på mange områder – for eksempel i forhold til finansiering/sponsorater, licenser, produktion, distribution og markedsføring. Workshoppen giver dig overblik over mulighederne, træner dig i at vurdere dit værdtilbud i forhold til potentielle samarbejdspartnere og giver dig kommerciel forståelse for, hvordan du skærer dit værditilbud til og går til markedet med det.
Workshoppen giver dig:
- Introduktion til kommercielle partnerskaber
- Gennemgang af forskellige former for partnerskaber
- Eksempler på hvad andre har gjort
- Værktøjer til at forstå den kommercielle værdi af dine virksomhedsaktiver og dit værditilbud i forhold til indgåelse af kommercielle samarbejder
- Gruppeøvelse: Konkret brug af værktøjer til at definere dit værditilbud til potentielle samarbejdspartnere.
Målgruppe:
Iværksættere, som ønsker at indgå kommercielle partnerskaber - særligt inden for kreative erhverv (kultur, lyd/musik, sport, film/tv, spil, gastronomi, design/mode, NGO’er).