Workshoppen giver dig en praktisk tilgang til salg og kundekontakt – hvad skal du sige og hvordan skal du gribe det an? Du bliver trænet i forskellige salgssituationer og får værktøjer til at fokusere de aktiviteter og indsatser, som er helt afgørende for, at du får den rette dialog med kunderne. På workshoppen kommer du også til at arbejde med at planlægge dine kommende salgsindsatser.
Workshoppen kommer omkring
- Markedsanalyse: Hvilken værdi skaber du for dine kunder?
- Kundesegmentering: Hvem er dine kunder?
- Salgstype: Hvilken salgsperson er du?
- Forberedelse: Argumenter og indvendinger
- Kundekontakt: Rollespil – test dine evner!
- Next step: Lav en salgsplan.
Målgruppe
Workshoppen henvender sig til iværksættere, som skal sælge personligt og have direkte kundekontakt men ikke har den store erfaring.
Du møder:
Flemming Troelsen, vækstkonsulent, Væksthus Hovedstadsregionen
Flemming er uddannet i detailbranchen og har en CBA fra AVT Business School. Han har stor erfaring med salg, marketing og branding fra mange år som landechef for en række internationale virksomheder. Han har selv haft hånden på kogepladen som virksomhedsejer og selvstændig virksomhedskonsulent. Og han har været rådgiver for mindre firmaer og deltaget i opstart og udvikling af nyetablerede virksomheder.