Vi har lavet to workshops, som giver dig et overblik over mulighederne for at vurdere dit værditilbud i forhold til potentielle samarbejdspartnere. I første del introduceres du til kommercielle partnerskaber, cases, modeller og redskaber.
Læs mere om Pitch og partnerskaber – del 2: http://hiph.dk/kommercielle-partnerskaber190920160923_1#.WBNWSTJh10t
Partnerskaber kan indgås på mange områder – for eksempel i forhold til finansiering, sponsorater, licenser, produktion, distribution, salg og markedsføring. Workshoppen bliver en blanding af faglige ind- og oplæg og praktiske øvelser.
Workshoppen kommer rundt om
- Kommercielle partnerskaber
- Forskellige former for partnerskaber
- Teorien og forståelsen bag pitch og partnerskaber
- Eksempler og casestudies af hvad andre har gjort
- Efter workshoppen vil du have opnået et større indblik over mulighederne for
partnerskaber. Herudover vil du også forstå, hvordan teorien bag kan bruges i
din virksomhed og i praksis.
Målgruppe
Iværksættere som ønsker at indgå kommercielle partnerskaber – særligt indenfor kreative erhverv. Det er en fordel – men ikke et krav – hvis du er gået i gang med din virksomhed og ikke kun er på idestadiet.
Pitch og partnerskaber del 1 & 2 hænger ikke sammen – det anbefales dog, at man tilmelder sig begge workshops.