Vi har lavet to workshops, som giver dig et overblik over mulighederne for at vurdere dit værditilbud i forhold til potentielle samarbejdspartnere. I anden del går vi i dybden med redskaberne til at strukturere aktiver i værditilbud og pitche det til potentielle partnerskaber.
Læs mere om Pitch og partnerskaber – del 1: http://hiph.dk/kommercielle-partnerskaber190920160923#.WBNZLzJh10t
Partnerskaber kan indgås på mange områder – for eksempel i forhold til finansiering, sponsorater, licenser, produktion, distribution, salg og markedsføring. Workshoppen bliver en blanding af faglige ind- og oplæg og praktiske øvelser.
Workshoppen kommer rundt om
- Værktøjer til at forstå den kommercielle værdi af virksomhedsaktiver og
værditilbud
- Eksempler og casestudies af hvad andre har gjort
- Konkret brug af værktøjer til at strukturere, definere og pitche dit værditilbud til
potentielle samarbejdspartnere
- Præsentation af resultat og feedback
- Efter workshoppen vil du have fået et dybere indblik i at pitche vigtige elementer
overfor potentelle samarbejdspartnere.
Målgruppe
Iværksættere som ønsker at indgå kommercielle partnerskaber – særligt indenfor kreative erhverv. Det er en fordel – men ikke et krav – hvis du er gået i gang med din virksomhed og ikke kun er på idestadiet.
Pitch og partnerskaber del 1 & 2 hænger ikke sammen – det anbefales dog, at man tilmelder sig begge workshops.