Er du træt af at være den bedste, men blive fravalgt på grund af prisen? Forsvinder du i mængden? Mangler du ideer til, hvordan du bliver mere synlig og tiltrækker de bedste kunder? Har du lyst til at eksperimentere med branding på de sociale medier, - men hvor skal du starte?
Vil du være bedre til at tiltrække de rigtige kunder og opbygge communities, der elsker dit produkt/din virksomhed.
Så skal du deltage i dette webinar, hvor Jesper Koch vil give dig indsigt og værktøjerne til at skabe opsigtsvækkende kampagner og markante resultater på mikrobudget.
Jesper Koch er ekspert i neuromarketing og har arbejdet med nogle af de mest succesfulde brands og virksomheder i de sidste 11 år.
På dette eksklusive webinar vil Jesper give dig hemmeligheden bag successer, som fx "Do it for mom" (Spies), "The Valentine Experiment" (Anton Berg), "The DNA Jouney" (Momondo), "The Spermbike" (European Spermbank) og mange andre.
Ikke nok med det, så vil du også blive introduceret til en række værktøjer, som du kan bruge til at skabe de samme resultater i DIN VIRKSOMHED.
Et webinar er et online foredrag, som du kan følge fra stuen, sommerhuset eller caféen.
Rent teknisk kan alle være med. Du skal blot have en computer, tablet eller smartphone med adgang til internettet.
Vi sender dig et link, som du skal bruge, når webinaret finder sted - det kan ikke være lettere.
Undervejs i webinaret kan du se og høre oplægsholderen og også chatte med ham plus de øvrige deltagere.
Skynd dig at opleve et webinar – meld dig til allerede i dag.
Dette webinar er et af 16 webinarer som du gratis kan deltage på i uge 46. Se oversigt over hele ugen og tilmeld dig via denne adresse: http://www.krifaerhverv.dk/uge46