Lær at adskille dig fra konkurrenterne og kommuniker direkte til din kundes hjerne og pengepung
Træt af at vide du er den bedste, men uden at kunderne forstår det? Træt af at blive fravalgt på grund af prisen? Træt af at betale mange penge på markedsføring med lav effekt?
Så er denne workshop lige noget for dig.
Du vil møde Jesper Koch, der er den førende ekspert i neuromarketing. Han vil lære dig, hvordan du bruger neuromarketing på de sociale medier, til at tiltrække kunderne, frem for at jage dem. Han vil give dig TOOLS og masser af cases på, hvordan du bliver marketingstar på mikrobudget.
Lidt om Jesper:
Jesper er uddannet adfærdspsykolog med speciale i behavioral economics og neuromarketing. Han er tidligere direktør i Nordic Cryobank, der vækstede fra -400.000 - 37 mio.kr. og vandt en imponerende markedsandel på det Belgiske marked, i løbet af kun 4 år. Jesper er også manden bag det berømte Novax 16 sek. brand, der sikrede at Novax i dag er nr.1 på netto kundetilvækst i deres branche.
Tallene lyver ikke: "94% siger at workshoppen har givet dem nye værktøjer til at adskille sig og tiltrække flere kunder. 63% siger, at 12 NEURO TOOLS i fremtiden vil spille en væsentlig rolle i virksomhedens vækststrategi".
Læs mere på www.ganznormal.dk