Webinaret præsenterer dig for et digitalt værktøj, som gør det enkelt at beregne både moms, lønudgifter og andre obligatoriske omkostninger. Værktøjet er udviklet i samarbejde med revisorer, og er iværksætterens genvej til at få indsigt i økonomistyring. Efter webinaret kan du anvende værktøjet helt gratis.
Webinaret kommer rundt om:
Udarbejdelse af handlingsplanen
Opstilling af likviditetsbudgettet
Et værktøj til din økonomistyring
Du har mulighed for at stille spørgsmål, som bliver besvaret i løbet af webinaret.
Målgruppe:
Dette webinar er for dig, der overvejer at springe ud som iværksætter, eller allerede er i gang, og ønsker at lære hvordan, du enkelt og hurtigt udarbejder en handlingsplan og et likviditetsbudget for din forretningsidé.
Tilmelding
Webinaret er gratis og åbent for alle.
Tilmeldingsfrist: kl. 12.00 på dagen for webinaret.
OBS: Et webinar er et live online kursus, som du deltager på fra din computer derhjemme.