På denne workshop får du overblik over de mest almindelige begreber og opgaver, og er klædt på til at tage ansvaret for din virksomheds budgetter og regnskab. Vi gennemgår årets gang fra første bilag til afsluttet årsregnskab og forskellen på regnskabsarbejdet i selskaber og personligt ejede virksomheder.
Denne workshop er også en del af økonomipakken.
Workshoppen kommer rundt om:
Arbejdsopgaverne i forbindelse med budget, bogføring og rapportering, fx moms og skat
Mulighederne for at få opgaverne løst ude i byen eller løse dem selv – fordele og ulemper
Ejerforhold i kapitalselskaber og personligt ejede virksomheder
Årets gang i bogholderiet – tidspunkter og frister
Overblik over hele regnskabet og gennemgang af resultatopgørelse, aktiver og passiver
Efter workshoppen har du fået viden om hvad du skal have styr på i forbindelse med budget, bogføring og rapportering og samtidig får du også viden om vigtige frister og deadlines.
Målgruppe:
Workshoppen er for dig, som har et begrænset kendskab til erhvervsøkonomi, men har lyst til at sætte dig ind i emnet.