Social selling workshoppen har til formål at klæde dig på til at komme i gang med digitale salgs- og markedsføringsindsatser på LinkedIn, Facebook og YouTube. Du får operationel viden om, hvordan bedst styrler din virksomheds digitale tilstedeværelse. Vi taler meget om betydningen af dit indhold (content) på de sociale medier, og hvordan det kan være med til at sælge lige netop din ekspertise. Dit udbytte er, at du umiddelbart efter workshoppen kan komme i gang med at synliggøre og markedsføre din virksomhed på de sociale medier på en effektiv og professionel måde.
Bemærk venligst, at du skal have oprettet en personlig LinkedIn og Facebook profil for at kunne deltage. Du skal endvidere medbringe en computer. OBS: Det er ikke tilstrækkeligt med en tablet.
Workshoppen kommer rundt om:
• Hvad er social selling og content marketing for en størrelse?
• Sådan kommer du ind på radaren hos dine kunder i starten af deres købsproces
• Tips og tricks om at arbejde professionelt med LinkedIn, Facebook og YouTube
• Sådan laver du gode statusopdateringer
• Sådan indarbejder du med billeder, grafik og video i dine opslag
• Sådan indarbejder du kundesituationer og testimonials på de sociale medier
Målgruppe:
Workshoppen er for dig som ønsker at dygtiggøre dig i brugen af de sociale medier med henblik på at skærpe din markedsføring og booste dit salg