Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
5
Boblerikon

man kommer ikke langt uden god kundeservice.. spørg bare zappos..

Kundeservice er i mange virksomheder blevet en stor omkostning, og et negativt ladet ord. Men sådan er det ikke i zappos hvor alt drejer sig om at yde bedst mulige kundeservice.. Fx havde en kun købt et par støvler til sin mand, men ville levere dem tilbage et par dage efter, da manden i mellemtiden var død i en bilulykke. Kunden fik alle sine penge tilbage + en buket blomster som condolence..
Læs hele historien på www.business.dk
Profilbillede
Kim

Jamen hvad kan man sige, det er jo 110% korrekt det artiklen beskriver

Skrevet den 04-03-2013 01:01
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere