Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
4
Boblerikon

2 markeder, 2 markedsføringsstrategier

Lidt sjovt at se forskellen på hvordan JYSK brander sig herhjemme og hvordan de brander sig mod det engelske marked. Herhjemme er det helt nede på jorden, med "Godaw, jeg hedder Lars Larsen", mens Lars Larsen i denne engelske video fremstår som en ven af kongehuset.
Læs hele historien på www.jysk.tv
Profilbillede
sponsorplay

Man kan åbenbart ikke linke direkte til videoen, men den er i højre side "JYSK and the royal family".

Skrevet den 27-05-2011 10:47
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Casper Lohse

Det er meget interessant at se den store forskel, men det er jo ikke ualmindeligt. Selvfølgelig bør man tilpasse sig de forskellige kulturer m.m.

Skrevet den 27-05-2011 13:49
Er kommentaren brugbar? 2       0       Svar Svar
 
Profilbillede
jetteoser

Man skal ikke blot tilpasse dem, men lære af dem for det har Danmark behov for.

Skrevet den 27-05-2011 15:57
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere