Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
-2
Boblerikon

Neuromarketing, nyt community & Google Analytics-debat: Ugen, der gik

Det har været en travl uge på Mediebevægelsen… Så lad os komme i gang: Hvorfor ryster kongen af neuromarketing, Martin Lindstrøm på hånden Martin Lindstrøm kendes for et sandt batteri af bøger om, hvordan man kan påvirke forbrugere. Fra subliminal påvirkning til decideret neuromarketing, hvor man som marketingmand er inde og lege med folks hjerner for at få dem til at træffe de rigtige beslutninger. Men i sin seneste bog Brandwashed er den optimistiske tone afløst af en mere skeptisk røst særligt i forhold til Data Mining og kommerciel udnyttelse af Big Data.
Læs hele historien på mediebevaegelsen.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere