En skrantende amerikansk virksomhed lancerede et spil til smartphones. Syv uger efter blev virksomheden købt for en milliard kroner. Læs hele historien på www.business.dk
Pointen er jo netop at man ikke skal give op. At medierne konstant har taget de "efter syv uger" til sig er jo efter min mening bare misvisende. OMGPOP's success er jo ikke bare kommet fra dag til anden - de har kæmpet igennem seks år for at få et hit ind - og det er så sket, og det blev købt. Men kan vi ikke please huske at fokusere mere på de 6 års foregående hårdt arbejde, en de 7 uger efter lanceringen af Draw Something? ;-)
Slettet bruger
Pointen er jo netop at man ikke skal give op. At medierne konstant har taget de "efter syv uger" til sig er jo efter min mening bare misvisende. OMGPOP's success er jo ikke bare kommet fra dag til anden - de har kæmpet igennem seks år for at få et hit ind - og det er så sket, og det blev købt. Men kan vi ikke please huske at fokusere mere på de 6 års foregående hårdt arbejde, en de 7 uger efter lanceringen af Draw Something? ;-)