Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
-2
Boblerikon

Hvad er det kongen af neuromarketing, Martin Lindstrøm, er nervøs for?

Danmarks neuromarketingkonge udtrykker i sin seneste bog Brandwashed en vis bekymring. Men hvad mon det er, der får de nervøse trækninger frem omkring mundvigen på en mand, der tidligere har været varm fortaler for neuromarketing og subliminal påvirkning af forbrugerne, tendenser, der er indfanget i hans ganske lange række af bøger inden for området, nemlig Clicks, Bricks & Brands; Brand Building; BrandChild; BrandSense; Buy·ology?
Læs hele historien på mediebevaegelsen.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
OP STEMMER
AnonymousSlettet bruger
NED STEMMER
Mark WintherMKenneth BoysenBoysenCarlTheRiderCarlTheRider
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere