Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | Boysen | ![]() | Michael Roscoe | ![]() | Lurks in the dark | ![]() | Martin Thorborg |
![]() | Casper Lohse | ![]() | Daniel Ejsing | ![]() | Slettet bruger |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Innovation & Vækst |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Michael Roscoe
Jeg tror ikke på det!
De danske mælkeproducenter bemærkede hurtigt succesen ved nummeret og tog initiativ på baggrund af den dårlige sommeromsætning for koldskål til efterfølgeren - http://www.youtube.com/watch?v=BPMqX04_TsE
Smart move!
Casper Lohse
Klumben udtalte tirsdag, at han havde fremlagt sangen for Royal Unibrew (selskabet bag Faxe Kondi bl.a.), men at de var ikke interesserede i en aftale, fordi de ikke syntes, at sangen var god.
Derfor har han ikke fået noget økonomisk fra dem.
Sangen havde med garanti heller ikke fået så meget airtime på radiokanalerne - i særdeleshed på P3, hvis det havde været en åbenlys reklame-sang.
Vedr. koldskål-sangen, så var det P3's praktikant, som fik ideen til en sommersang, og derefter lå den lige til højrebenet med en sang om koldskål.
MOA
MOA
Michael Roscoe
... Forresten hvis det ikke er åbenlyst nok, er min ovenstående kommentar heftigt præget af en ironisk tone :-)