Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
4
Boblerikon

E-handel møder IRL

Tesco er nok ikke det første man tænker på når man siger "iværksætter", men denne lille nyhed fortjener alligevel opmærksomhed, synes jeg. Det er et glimrende eksempel på, at det kan betale sig at tænke ud af boksen - også selvom "boksen" er det hypede, nye, smarte e-handel. Og at tænke ud af boksen kan også være at tænke tilbage - ikke frem. Nogle gange er det smartere at tilpasse de nye ideer til det kunderne er vant til frem for at forsøge at omvende alle til at handle på en nye måde. Vi kan bruge mange kræfter på at få kunderne til at agere på en måde som passer til vores nye, smarte koncepter, men nogle gange er fortiden slet ikke så dum. Det ER altså lettere at overskue varerne når man står foran en hylde i supermarkedet frem for når man sidder foran skærmen på kontoret. Tesco har indset det og taget konsekvensen. Uden at lyde alt for konservativ er det måske nogle gange bedre at ændre lidt frem for at forsøge at revolutionere!
Læs hele historien på retailblog.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere