Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | John Nielsen | ![]() | Mads | ![]() | Martin Thorborg | ![]() | Casper Schneidereit |
![]() | Slettet bruger | ![]() | Alexander Baandrup Larsen |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Diverse & Politik |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Kim Dolleris
Man kan håbe det puster endnu mere gang i online-tankerne. Det kunne være fedt hvis der blev udviklet mere til det stigende antal tablets - både for miljøet og den anden del af den grafiske branche.
Men jeg føler da med de trykkerier der kommer til at miste en god slat arbejde på dette ...
Morten Falk Nielsen
Jeg tror faktisk ikke rigtigt at det kommer til at koste jobs. De store forretningskæder vil ikke stoppe med at sende reklamer ud, de ligger istedet den forhøjede afgift over på de varer de sælger, og så bliver reklamerne tjent ind ad den vej. Det er jo blot en ekstra skat forklædt i forklaringen "det er jo godt for miljøet". - Gu fanden er det ej...
John Nielsen
@Kim: Jeg er enig i, at det kan have den positive bieffekt, for virksomheders beslutning om øget brug af online marketing.
@Morten: Den traditionelle reklamebranche med tryk af brochurer, tema-aviser og lignende er allerede hårdt ramt. De helt store forretningskæder har allerede presset prisen på trykning af reklamer, at det ikke er der, trykkerierne skal finde deres egentlige overskudsgivende omsætning. Det er hos de mellemstore og mindre virksomheder, der ikke i kraft af volume kan presse priserne på trykning så hårdt som de helt store kan.