"Hvis Danmark skal udnytte e-handlens potentiale, kræver det derfor en forbedring af de rammevilkår, de danske e-handelsvirksomheder er underlagt," lyder advarslen fra Dansk Erhverv. Læs hele historien på www.channelworld.dk
Skyldes det ikke nærmere, at vi har danske webshops, men formår ikke at rulle ud internationalt? Rigtig mange af mine søgninger bliver foretaget på engelsk og dybest set er jeg ligeglad med, om jeg havner på en dansk hjemmeside eller en engelsk. Hvis det er billigere og samme produkt på den engelske, så vælger jeg selvfølgelig den.
eller som dansker er der en masse regler, punktafgifter som andre eu lande ikke har, der er alt for meget papirarbejde og afgifter som vi skal betale, som vores kolegaer i andre eu lande ikke har at døje med, de kan så fint sælge til danmark uden at betale de samme afgifter som de danske webshopper er nød til at betale :-(
Jonas Jacobsen
Skyldes det ikke nærmere, at vi har danske webshops, men formår ikke at rulle ud internationalt? Rigtig mange af mine søgninger bliver foretaget på engelsk og dybest set er jeg ligeglad med, om jeg havner på en dansk hjemmeside eller en engelsk. Hvis det er billigere og samme produkt på den engelske, så vælger jeg selvfølgelig den.
Jack
eller som dansker er der en masse regler, punktafgifter som andre eu lande ikke har, der er alt for meget papirarbejde og afgifter som vi skal betale, som vores kolegaer i andre eu lande ikke har at døje med, de kan så fint sælge til danmark uden at betale de samme afgifter som de danske webshopper er nød til at betale :-(