Worth of mount. Verdens ældste, mest troværdige og effektive måde at
sprede dit budskab. Engang krævede det hest, rytter, brevduer og spidse
fjer. I dag kun retweet, sms eller “share”. NEMT og alligevel satans
svært. Hvorfor?
Fordi det ikke bare kræver, at du er skarp på, hvad du gør for dine
kunder. Men også at du kan forklare det på et splitsekund. Så når jeg nu
spørger: Hvad gør du for dine kunder? Hvorfor har du så ikke svaret
endnu?
“Jeg kan noget med noget med mennesker/ coaching/ healing/ kunst/
indretning/ økologi/ medier/ konsulenttjenester/ pr … you name it. Den
slags vattede formuleringer spreder ikke dit budskab, fordi de ikke
rummer noget budskab.
Med værst: Andre har ikke har en chance for markedsføre dig overfor
dem, de kender – dine potentielle kunder! – hvis ikke de er i stand til
at forklare, hvad man får ud af at bruge dig og det, du tilbyder. Det
betyder, du du misser en gratis og virkelig god måde at markedsføre dig.