Markedsføring for coaches & konsulenter - Hvor hænger dine kunder ud?
Bonus lektion – Hvor ”hænger” dine kunder ud?
Markedsføringskursus for coaches og konsulenter - bonuslektion
Hej igen,
Vi var egentlig færdig med markedsføringskurset for coaches og
konsulenter, men nu er jeg jo en af den slags mennesker, der ikke er god
til at stoppe igen. Så her er der lige en lille bonus lektion.
Du har nu lært (hvis du ikke vidste det i forvejen) hvad et USP er.
Du ved også hvem din målgruppe er. Du har fået udviklet nogen “spark
røv” ideer til, hvordan du kan markedsføre dig overfor dine klienter.
Din webside skinner som ny, og viser alle fordelene ved at hyre dig som
coach eller konsulent.
Det er bare en hulens skam at ikke så mange af dine potentielle kunder kommer dumpende forbi!!!
Det kan nemlig være svært at få hele målgruppen i tale, hvis du ikke ved hvor de ”hænger ud”.
Hvis du ved hvor de normalt bevæger sig rundt, så kan du få fat i dem og sige “hey - jeg ved lige nøjagtig hvordan jeg skal overtale dig til at købe mine services – prøv at kigge her……!”
Men hvor ER dine potentielle klienter?
Hvis du har fulgt de tidligere lektioner, så ved du HVEM de er. Så
prøv at bruge lidt tid på at finde ud af hvad de ellers går og foretager
sig.
Læs resten af denne artikel på min blog