Amino Tastic 2011 WOW Soulaima, hvor kan du dog komme ud over rampen! Det er fantastisk inspirerende at høre- og se dig på scenen, du folder simpelthen hele tag selv bordet ud, så enhver kan tage for sig af retterne. Din... Læs mere
Blogger Jeg har den sidste måned hygget mig med at skrive et par blogs her på amino ;-) Det har mest været om kommunikation, organisation, motivation og konkurrencekraft. Det er super interessant at blogge og få sat... Læs mere
WOW! Jeg var til Aminotastic 2011 i går - med foredrag, snacks og afterparty. Og så en bunke skøre, sjove, skægge, krøllede, dejlige, smukke, velklædte, velformulerende, velduftende og visionære... Læs mere
Fremtidens virksomheder vil i højere grad tænke på samlede løsninger som kan sammensættes individuelt. Der findes allerede ex. Web2print løsninger, hvor brugeren, via et webinterface, selv skriver tekst... Læs mere
Projektet baseres på professionalisme, engagement, motivation, lyst og ikke mindst ønsket om at være med til at udvikle sundheden i samfundet til et overskueligt, tillidsfuldt og informativt fundament. Ideen bag projektet... Læs mere
Hvis du har en medlemsside med fortløbende abonnement, hvor du leverer nyt indhold indenfor en niche til medlemmerne hver måned, kan det være tidskrævende at finde på noget, hvis du ”starter forfra”... Læs mere
Så er det nu webshops.. Kan I så komme i gang med at spamme mig med reklamer! Se video i indlægget Du kan følge min danske blog her: http://www.blog.youfirm.net/ Min internationale blog... Læs mere
Hvem er vi? ”Hvem er vi?” er et af de store eksistentielle spørgsmål - og det er også et spørgsmål, der er afgørende for virksomheders virke og succes. Alle virksomheder har en identitet... Læs mere
Hvis vi skal gange 18 med 57, så vil vi sandsynligvis ikke gøre det i hovedet, men på et styk papir eller ved hjælp af regnemaskinen. Hvordan løser vi normalt vores daglige problemer? Mest sandsynlig løser... Læs mere
Som identitetsdesigner beskæftiger jeg mig med den del af markedsføringen, hvor en virksomheds profil visualiseres for målgruppen. Enhver virksomhed, produkt eller kampagne har med fordel brug for en identitet i form af... Læs mere
Koncentration De mest vellykkede mennesker har tillagt sig vanen at koncentrere sig om en ting af gangen, i stedet for at sprede deres indsats over flere områder. Hvis du oplever fiasko, bør du koncentrere dig om at lede efter... Læs mere