OnlineSynlighed.dk

Landing pages

En landing page er et engelsk udtryk, som oversat til dansk betyder ”landingsside”. Udtrykket er meget udbredt og langt de fleste, der arbejder med markedsføring på internettet ved hvad det betyder. Det er nemlig en side på en hjemmeside, som eksempelvis bruges til at få konverteringer. Der ”landes” oftest på denne landing page igennem en annonce, blandt andet Google AdWords. Dine besøgende kan selvfølgelig også finde frem til dine landing pages på mange andre måder – men Google AdWords er alligevel et rigtig godt eksempel.

Lad os nemlig holde fat i eksemplet med Google AdWords. Lad os sige at du har annoncer på Googles søgemaskine igennem Google AdWords, og her har du et super godt tilbud, som du reklamerer med. En nysgerrig besøgende klikker på din annonce, og bliver herefter ført til en side på din hjemmeside. Siden fortæller mere dybdegående omkring det tilbud, som der blev reklameret med i annoncen på Google AdWords. Tilbuddet er så godt fortalt og reklameret igennem denne landing page, at den nysgerrige besøgende bliver til en kunde, da personen køber produktet fra din hjemmeside.
Styrken hos landing pages
Eksemplet overfor beskriver en hændelse der sker mange gange om dagen overalt i verden, når en internetbruger beslutter sig for at købe eller kontakte en virksomhed igennem en hjemmeside. Udover at brugeren skal fanges af en annonce, som får brugeren til at klikke på den, så skal der også rigtig gode salgsargumenter på siden til, før at brugeren bliver til kunde. Her er landing pages virkelig gode at have, og de skal helst laves professionelt, så de kan fange brugeren på den helt rigtige måde.

Fanger du den besøgende rigtigt, så kan du få rigtig høje konverteringsprocenter på din hjemmeside – og det er noget der påvirker din bundlinje og omsætning positivt! Hos OnlineSynlighed.dk hjælper vi dig med at gennemgå hele købsprocessen – især den sidste del, som altid forekommer sværest. Den del hvor du skal lukke aftalen, og sørge for at den anonyme internetbesøgende bliver din loyale kunder.

Med de rigtige landing pages er dette muligt.
Få lukket salget med OnlineSynlighed.dk
Hvis du også er træt af at modtage mange besøgende på din hjemmeside, uden at det fører til konverteringer, så kan du lige nu få gode råd og ideer til landing pages. Uanset om dine besøgende kommer fra Google AdWords, Googles organiske søgemaskine, andre hjemmesider eller noget helt andet, så hjælper OnlineSynlighed.dk med at skabe fantastiske landing pages, der virker efter hensigten.

Hensigten er selvfølgelig at få solgt noget på din hjemmeside – enten et direkte salg, en udfyldt kontaktformular eller noget tredje. Vi hjælper dig hele vejen. Ring til os nu på telefonnummeret 70 13 63 23 eller naviger rundt på vores hjemmeside for, at lære mere om hvordan du får flere kunder.