Keyword ApS.

Keywordstrategi

Du ønsker at øge effektiviteten i din søgeordarbejdsproces for derved at skabe målbare resultater nu og fundamentet for øge fremgang i din online markedsføring.

Rapporten indeholder:
- Hvad gøres godt
- De søgeord som potentielle kunder bruger i Google til at søge efter dine produkter/service
- Metode til vedligeholdelse af søgeord
- Forslag til opdeling af søgeord i efterspørgselseskategorier
- Hvor kan der hentes forbedringer
- Forslag til en søgeordstrategi

Forventet effekt:
- Fald i klikpris for Adwords og andre PPC-netwærk
- Øgning af konverteringsprocenten
- Effektivisering af SEO
- Overblik over efterspørgselen og ændring i den

Hvis man ved hvad ens potentiel kunder søger efter, så flyder hele arbejdsprocessen lettere. F.eks. så kan man ved at specificerer generalle søgeord, man annoncerer for i Adwords, finde mere specifikke søgeord. Dem kan man teste og se at nogle af dem ikke konverterer og afbryde annonceringen for de søgeord og derved spare omkostninger. De søgeord der konverterer kan man fokuserer mere på og lade dem bringe endnu flere kunder.