Når du har fået en ordre i din netbutik, skal salget afvikles
praktisk og gnidningsløst. Alt hvad din e-handelslogistik indebærer,
kan Budstikken hjælpe dig med:
• Varemodtagelse
• Lagerhotel
• Ordrehåndtering
• Plukning og pakning
• Afsendelse og levering
• Returvarehåndtering
Fleksibilitet er god økonomi:
Har du dine varer på lager hos os, kan du til enhver tid
udvide eller indskrænke den plads og de ekstra hænder,
du har behov for. Det giver dig en række konkrete fordele:
• Du betaler kun for den plads, du bruger
• Vokser din forretning, skal du ikke finde større lokaler
• Du er ikke følsom over for sæsonudsving
• Variable lageromkostninger giver forudsigelige kostpriser
• Personalet ekspederer i takt med at ordrerne kommer
i hus
Én kontakt – med ansvar for din logistik.
Hos os bliver der tilknyttet en ekspert til dig og din netbutik.
Gennem én kontakt får du adgang til al den konkrete erfaring
og ekspertise, som Budstikken har med at styre logistiske processer.
Faste fair priser:
Med en e-handelslogistikløsning hos Budstikken betaler du kun for den plads, du bruger, og det antal ordrer vi konkret håndterer for dig.
Alle ekstra opgaver, for eksempel håndtering af returvarer, koster en fast timepris.
Vil du v ide mere?
Mulighederne for at sætte den optimale lager- og logistikløsning
sammen til din netbutik er mange. Du er velkommen
til at ringe og høre mere om e-handelslogistik hos Budstikken
på telefon 52 19 07 00.
CVR-nummer:69585728
Antal ansatte:21 - 50