Kompetencer
… jeg har erfaring med 1 og 2.nd level support samt serveradministration. Gennem de sidste mange år som it supporter/administrator har jeg oparbejdet en stor viden omkring selve den del der dækker supporten til slutbrugeren da det har været det primære arbejde. Det er vigtigt for mig at slutbruger er tilfreds inden jeg afslutter min opgave. Endvidere har jeg haft ansvaret for virksomhedens AV udstyr, det være sig, projektorer, konferencesystemer, og lignende, ansvar for virksomhedens mobiltelefoni, samt indkøb af HW og SW. Jeg har ligeledes stået for oprettelse/fjernelse af brugere i AD strukturen, samt varetaget en del af daglige drift af et større antal servere i Hyper V miljø sammen med den IT ansvarlige. Den rutineprægede del i arbejdet som supporter er ikke skræmmende for mig, og der findes ikke nogle dumme spørgsmål.
Tidligere og nuværende ansættelser
Marts 2018 – IT Supporter Huset Venture
It-supporter. Implementering af EU persondataforordningen, Support-opgaver 1. og 2. level, Support og drift opgaver til husets andre-afdelinger, Drift og vedligehold af Husets IT-systemer i samarbejde med nuværende systemansvarlig. Påbegynder opsætning af SCCM her medio maj 2018
Maj 2017 – Marts 2018 – IT Supporter/IT Konsulent – Cadesign Base A/S
1st level support ofte via helpdesk og/eller telefon, brugeradministration, brugeroprettelse, brugerrettigheder, udlevering, registrering og support af diverse telefoner, PC/MAC administration, udlevering og registrering af HW/SW, software installation og re-installationer af maskiner via MDT og SCCM, udskiftning af defekte HW komponenter, softwareudrulning til brugergrupper, anti virus administration, vedligeholde og servicere virksomhedens AV udstyr (projetorer, videokonference, og tv) , Oprette og vedligeholde virksomhedens vejledninger og dokumentation. Har i dag en stor del eksterne opgaver ved kunder, der gør at dagene aldrig er ens, og at man virkelig kan få lov til at udføre sit job som supporter på rigtig mange forskellige niveauer.
September 2011 – Marts 2017 – IT Supporter – Mjølner Informatics A/S– Aarhus
1st level support, brugeradministration (ca 90 brugere), brugeroprettelse, brugerrettigheder, udlevering, registrering og support af telefoner, PC/MAC administration, udlevering og registrering af HW/SW, ansvarlig for HW/SW register, indkøb af HW/SW, software installation og re-installationer, udskiftning af defekte HW komponenter, softwareudrulning til brugergrupper, anti virus administration, vedligeholde og servicere virksomhedens AV udstyr (projetorer, videokonference, og tv) , ansvarlig for AV register, vedligeholdelse af printere. Oprette og vedligeholde virksomhedens vejledninger og dokumentation, ansvarlig for virksomhedens mobiltelefoni.
Marts 2008 – maj 2011 – IT Ansvarlig - CadPeople – Aarhus
Ansvaret for daglig drift af 20 klienter samt indkøb af hardware og software. Ansvarlig for AV udstyr, telefoni (IP og mobil) samt servere. Alt teknisk udstyr var IT ansvarligs område. Udarbejde og vedligeholde dokumentation for netværk, samt lave vejledninger og manualer til slutbruger ifb. installation af software etc.
Maj 2006 – december 2007 – Systemadministrator – PC-Gruppen – Aarhus
Daglig drift af kursuscenter med 100+ klienter. Udrulning af standard software på disse så det var klar til brug næste dag til kursus. Drift af kursusstedets server. Udarbejde dokumentation for netværk i samarbejde med it-chefen. Undervisning i PC Kørekort