Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her

Profil for Christoffer Steenbeck

Profilbillede
Christoffer Steenbeck
Aminomedlem siden: 16-01-2006
Statistik
Indsendte historier: 29 Har afgivet 171 stemmer på historier
Antal kommentarer: 7 Har afgivet 30 stemmer på kommentarer
2
AJAX loader
8 dage i Grækenland - fokus
Jeg var ved og køre træt i det hele og havde brug for et break. Et break hvor jeg kunne finde mig selv igen og... www.christoffersteenbeck.dk
Indsendt d. 21. oktober 2013 16:36 i Administration & Penge
 
1
AJAX loader
Træning - lad det blive en rutine
Min historie om hvordan jeg har formået at få mere energi i hverdagen med hjælp fra en simpel rutine jeg har i... www.christoffersteenbeck.dk
Indsendt d. 21. oktober 2013 16:34 i Administration & Penge
 
3
AJAX loader
Slut med Wegner-kopier fra England
Briterne strammer lovgivningen og tillader ikke længere replica produktioner af designs. Nu skal designet have... www.flotrum.dk
Indsendt d. 10. oktober 2012 11:28 i Diverse & Politik
 
1
AJAX loader
Ny banebrydende forsikring mod kreditkortmisbrug til butikker
Nu kan butiksindehavere og netbutikker endelig forsikre sig mod kreditkortmisbrug. Det burde være kommet lang... www.presswire.dk
Indsendt d. 8. oktober 2012 11:13 i E-handel & E-marketing
 
Profilbillede Christoffer Steenbeck

Cardfever er uden tvivl en fantastisk idé. Men markedet for gavekort på deals er vel også ved at være udtømt. Køber man varer fra Zalando får man medsendt et gavekort på 100 kr. til Nicehair....

Gavekort til diverse restauranter, oplevelser etc. kan så være her I forventer og få kunderne fra. Men mon ikke forbrugerne vil vende sig til og vente med at købe "den gode deal" til de rent faktisk står og efterspørger det de ønsker og købe?

---> ønsker man en massage, en god middag, en tur i en smart bil eller lignende er det jo blot og shoppe lidt rundt på diverse dealsites. Så finder man det... Stortset hver dag :-)

Skrevet den 26-11-2013 14:19
 
Profilbillede Christoffer Steenbeck

Hej KennM.

En høj vejl. pris kan sættes ud fra mange forskellige aspekter af det og drive forretning og selvfølgelig begrundes med forskellieg tanker. Alle har jo nok et ønske om og tjene penge.

I bund og grund er min pointe blot, at en høj vejl. pris der er sat med et mål for øje, at kunne tilbyde et produkt med xx% i besparelse og produktet dermed ikke reelt har den høje vejl. pris - det er her mange dealsites falder i og snyder forbrugeren.

Som du selv skriver i din kommentar behøver der selvføglelig ikke være en sammenhæng mellem produktionspris og udsalgspris. Den der kan købe billigt og sælge dyrere er da en blot en god forretningsmand :-)

Skrevet den 07-11-2013 14:32
 
Profilbillede Christoffer Steenbeck

Mange tak Casper. Jeg har ikke tidligere fået fortalt min historie med e-voks, men den er faktisk sjov og opleve på ny når man får den skrevet ned. Jeg har ligeså en historie på vej om RipnRoll og hvordan 146.000 kondomer landede på mit barneværelse på godt 8 kvm... :o)

Tak for delingen på din Facebook :-)

Skrevet den 21-10-2013 23:27
 
Profilbillede Christoffer Steenbeck

Er det virkelig det værd?!

Skrevet den 14-11-2012 07:34
2       0      
 
Profilbillede Christoffer Steenbeck

Det var da en utroligt spændende artikel om et emne, som man ikke umiddelbart har haft i tankerne tidligere!

Skrevet den 23-08-2011 16:05
1       0      
 
8
Kategorisider - derfor bør du også satse på disse
Kategorisider kan være guld værd! De fleste webshopejere overser dem, men de kan virkelig være årsagen til, at... www.christoffersteenbeck.dk
Indsendt d. 22. marts 2015 23:46 i E-handel & E-marketing
 
2
Case: Sådan skabte jeg flere salg på ugedage med mindre salg
Case: Læs her hvordan, at jeg øgede salget på de ugedage, som ellers havde en mindre omsætning. Du får 5 håndg... www.christoffersteenbeck.dk
Indsendt d. 18. marts 2015 17:37 i E-handel & E-marketing
 
1
Den komplette guide til Magento SEO
Så er den her! En guide til Magento SEO, som jeg har arbejdet på gennem længere tid. Den tager udgangspunkt i ... www.christoffersteenbeck.dk
Indsendt d. 14. marts 2015 08:12 i E-handel & E-marketing
 
20
Succes med webshop uden produktkendskab
En hurtig løsning, på ikke at kunne svare en kunde på et spørgsmål, er, at få lov til at vende tilbage til kun... www.amino.dk
Indsendt d. 11. marts 2015 17:01 i E-handel & E-marketing
 
9
Sådan blev Wizzi en nyttig tjeneste for online marketers
Alle hader at gå glip af noget, og alle elsker at blive anerkendt. Lær hvordan Jonathan Lindahl har skabt en n... www.contentmarketing.dk
Indsendt d. 12. februar 2015 09:52 i Marketing og Salg
 
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere