Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
3
Boblerikon

Carlsbergs PR folk gør det igen

Det er fantastisk at Carlsberg kan tricke den samme historie igen og igen år efter år. Temaet der går igen og igen er: "Der er ikke nogen juleøl". Sidste år fik Carlsberg to gange næsten samtlige danske medier til at bringe en breaking news historie "Danmark løber tør for juleøl i år". Og en uge efter en lige så stor historie om at "sørme jo, juleøllen er reddet". Jeg glæder mig til at følge PR folkenes arbejde igen i år. Første juleøl historie blev launchet i dag "Jyderne får måske ikke juleøl fredag...". Nu bliver det bare at vente på at Carlsberg breaker historien om at "Der er juleøl til alle fredag alligevel :-)"
Læs hele historien på epn.dk
Profilbillede
Martin Thorborg

Ja der er nogle journalister der ikke har fået meget mellem ørene...

Skrevet den 30-10-2013 15:49
Er kommentaren brugbar? 2       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Simon Peter Langkilde Jakobsen

Der er juleøl til alle alligevel :)

http://epn.dk/brancher/foedevarer/bryg/ECE6171692/j-dagen-er-reddet/

Skrevet den 30-10-2013 16:36
Er kommentaren brugbar? 1       0       Svar Svar
 
Profilbillede
Nicolai Frisch
Fedt simon - surprice, surprice... Det kommer som en kæmpe nyhed for mig...
Skrevet den 30-10-2013 17:01
Er kommentaren brugbar? 3       0       Svar Svar
 
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere