Det er fantastisk at Carlsberg kan tricke den samme historie igen og igen år efter år.
Temaet der går igen og igen er: "Der er ikke nogen juleøl". Sidste år fik Carlsberg to gange næsten samtlige danske medier til at bringe en breaking news historie "Danmark løber tør for juleøl i år". Og en uge efter en lige så stor historie om at "sørme jo, juleøllen er reddet".
Jeg glæder mig til at følge PR folkenes arbejde igen i år. Første juleøl historie blev launchet i dag "Jyderne får måske ikke juleøl fredag...".
Nu bliver det bare at vente på at Carlsberg breaker historien om at "Der er juleøl til alle fredag alligevel :-)"
Læs hele historien på epn.dk
Martin Thorborg
Ja der er nogle journalister der ikke har fået meget mellem ørene...
Simon Peter Langkilde Jakobsen
Der er juleøl til alle alligevel :)
http://epn.dk/brancher/foedevarer/bryg/ECE6171692/j-dagen-er-reddet/
Nicolai Frisch