Angående kapital til at starte op med kan man altid bruger mere , jeg havde 500.000 kr til at starte lavet et par stykker begynder fejl og brugte delvis af min boligværdi så jeg lånte bare mere i min bolig , for det er jo friværdi når man sælger igen sin bolig . Derved viden det afgørende for viden skal du ikke bruger et par stykker begynder fejl og vælge en flashhjemmeside som ikke findes på google eller betale 20.000 kr. for en standard wordpress eller en anden laver en side der hopper side menuen og har lavet et par stykker andre fejl , dog har deres tilbud altid været billigste fra start af når lagde ud , med tit dyrere hen ad vejen . Jeg giver ej op om med må barevære bedre til at finde udvikler til mine projekter , for okay har været for god troen og nogle ting tager den tid og koster det tror jeg , men undersøger bare ikke de små detaljer en siger er korrekte stoler på dem indtil jeg bage efter finder ud ad at standard wordpress med bookingformularen ikke går flere måneder at lave f.eks. Faktisk kan standard oploades på 5 minutter , så det tør siges det var høj time løn jeg gav væk eller en udvikler der ikke ved hvad han laver . En iværksætter har tit en ide og brænder for sit produktet og tænker tit ikke på det overskud med kigger i livsglæden dette projektet ham eller hende |
Jeg kan IKKE anbefale bare at springe ud i det.
I min verden ville det være direkte dumt.
Nej, du bør lave en ordentlig research først og hvis du er i tvivl må du blive ved med at grave dig ned til di er tirlstækkelig sikker.
Og lad være med at satse alt på eet bræt.
Det ville være lige så dumt.
Start op i så absolut lille skala som muligt og når du får en positiv ROI kan du give den gas.
Så har du også til det næste projekt, hvis det projekt du arbejder på viser sig ikke at kunne holde vand.
Venlig hilsen,
Christian