Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At være iværksætter er jo ikke bare at springe ud eller er det ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

He he Synes måske det er en anelse flabet at bruge sætningen nogle få heldige.....Ethvert projekt som søsættes er vel i mere eller mindre grad en form for hovedkuls...det kan ihvertfald føles sådan.

Jeg er dog helt med på hvad du mener og skal nok lade være med at flue"humbe" det trak bare lidt i min mundvigeBig Smile

En ting vil jeg dog virkelig gerne belyse og det er viljen....der findes sindsygt mange tilfælde også LAAAAAAAAANGT over 10 % hvor viljen har båret frugt selv om alle andre har sagt det modsatte.

Ang banken.....nemligBig Smile Hæng ud med de rigtige og få erfaringerne samt yderligere lærdom.

Dog er jeg næææææsten ret sikker på at en erfaring fra en som har fået en på kassen af kreditorere i de færrester tilfælde tænker" hmmm jeg låner lige til kæmpe lager igen" det er vel netop her erfaringen kommer på tale?

Men bakke helt op om helles...når du er klarBig Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38

Martin Heiss:
He he Synes måske det er en anelse flabet at bruge sætningen nogle få heldige.

Ja ja, man får altid en bedre debat når man sætter tingene lidt på spidsen :·)))

Er helt enig med vilje, drive, gå på mod, ildsjæl etc... men det er kun en del af den samlede pakke. En meget vigtig del dog :·)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:47

Ja det har du ret i. Det interessante kunne være at få begge iværksætter typers resultater frem i denne debat. Nå ja det er jo det MIkkel spørg efterBig Smile

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:51

Jeg kunne da rigtig godt tænke mig at høre fra en uden penge der har bestilt tv reklamer eller radio/avis reklamer og bestilt designer til hjemmeside hvor alt bare er gået godt, samt en hvor det er modsat :-)

Tror desværre det er svært og finde nogen der vil frem med det, da det jo har været et stort sats over andre iværksætters overlevelse :-) eller ihvertifald mange tabte timer, hvis det er gået galt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09

Jo har da dummet mig lidt 7-8 gange med kun små beløb i det største beløb igennem en webdesigner brugt er ca 42.000 kr , det er mere den ærlighed jeg ikke kom i gang med siden for alvor , vil da gerne give den max gas med bruger da aldrig alle mine penge på engang vis ser det går galt flere gange holder jeg lidt tilbage dog giver jeg for lang tid , og tid er jo penge

Derfor satser lidt mere denne gang har sat dem på mine side der har lavet bl.a. statisten.dk og mine side er de  sidste 14 dage er ved at tage form bedre end nogensinde før ,

har desværre før valgt for billigt til at starte med lige vel nogle webdesigner er blevet dyrere  vis de f.eks. mister medarbejder og skal få anden arbejdskræft

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)