Hej aminoer Nu blev jeg lige inspireret af anden tråd om det med at springe ud som iværksætter. mange siger man bare skal tage chancen og må så samle op bagefter hvis det gik galt. Jeg tænker her hvor langt mener folk man skal gå ? Skal man spare op, låne penge eller bare hoppe ud i det og håbe man kan betale kreditorene bagefter ? Jeg har selv været startet op og havde ingen kapital, så satsede som alle sagde man skulle og bestilte arbejde jeg kun kunne betale hvis jeg fik kunder i butikken, men tænker da nu.. Ja det er et sats, men er ikke fear overfor dem der har udført et stykke arbejde for en og man så ikke kan betale det retur Håber vi kan få en debat igang om hvor langt man skal og må gå for at blive iværksætter :-)
Mikkel
|
Hej Mikkel
Jeg mener ikke at man bare skal springe ud som iværksætter, det skal være velovervejet og man skal have en plan, så man ikke bare hopper ud i det.
Selvom man har en plan, kan det altid gå galt. og derved risikerer man, at man ikke kan betale kreditorerne, men så må man tage den derfra.
Tobias.