Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AffiliateCMS - Drømmer du om din egen affiliateside?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:
I så fald så er det et plugin ja, meeeen, det har vist ikke taget meget mere end et par timer at bikse det plugin sammen :)

Et par timers arbejde...

Wi:
Så det du vil have 899 + moms for er det design der, og det plugin hvor det hele bare bliver vist på en liste?

Et design der også er implementeret i WP filer...

Wi:
Er det arrogant at sige at hvis jeg skulle smide WP op for nogen ville jeg tage hvad? 200-300 kroner?

Er du villig til at udvikle et plugin, et design, installere wordpress og plugins for 200-300 kroner?

Det er godt nok en timeløn jeg ikke ville være i stand til at skabe en tålelig tilværelse af Indifferent

Er det et tilbud du står ved?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:46

Wi:

Lars Meyer..

Nu lyder du som en der har forstand på hvor meget man skal tage for et produkt, og når du udtaler dig om dette i den her sag, så håber jeg ved gud at du kan finde ud af at programmere OG sætte disse ting op, for ellers kan du slet ikke være med - og det er sandheden.

Nu kan det måske komme som lidt af en overraskelse, men hvor meget man skal tage for et produkt har INTET med programmering at gøre.
Det er mere et spørgsmål om at forstå de allermest basale principper indenfor det at drive forretning.

Prissætning handler udelukkende om optimering af profit, det har ikke noget at gøre med hvorlang tid ting tager. Martin (og alle andre for den sags skyld) skal selvfølgeligt sætte deres priser, så han tjener flest muligt penge. Det der afgøre om kunderne vil købe systemet eller ej, er selvfølgeligt om de tror de kan tjene flere penge på det, end de har givet for det, så simpelt er det!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:57

Jeg må også indrømme, at jeg synes, at det er et super tilbud, som Martin kommer med her. Det handler jo ikke om, hvilke omkostninger Martin har haft i forbindelse med udviklingen af dette system. Det er irrelevant. Det handler derimod om, hvilken værdi hans arbejde skaber for mig samt om jeg mener, at denne værdi overstiger prisen. Og det mener jeg bestemt, at den gør!

Det er et smart system, som der er særdeles attraktivt for sådan en som mig, der overhovedet ikke har forstand på WordPress og heller ikke har lyst til at bruge tiden på at lære systemet at kende. Den tid vil jeg heller bruge på nogle af de andre ting, som jeg har forstand - nemlig hvordan man tjener penge på et sådant affiliate site. Så jeg kunne da sagtens finde på at benytte Martins tilbud, og jeg vil ligeledes anbefale alle andre at gøre det samme Wink

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:01

Well said Lundsby.

Det kunne være interessant at høre fra Hr. Wi om han er enig i disse betragtninger.

Der skal naturligvis også være plads til velgørenhedsorganisationer, men at lave websites for 200-300 kr. pr. stk, det skal jeg ihvertfald ikke nyde noget af. Uanset om det så "bare" er en wordpress installation med diverse plugins, opsætning m.v.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:02

Alexander Langhede Andersen:
Jeg må også indrømme, at jeg synes, at det er et super tilbud, som Martin kommer med her. Det handler jo ikke om, hvilke omkostninger Martin har haft i forbindelse med udviklingen af dette system.
hæ, hvis det handlede om omkostningerne, så kunne det måske nok være at jeg skulle revurderer mine priser på CMS løsninger :) har udviklet på det i rigtig mange år :) mon nogen ville købe det... hæ

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:06

Jeg må også indrømme, at jeg synes, at det er et super tilbud, som Martin kommer med her. Det handler jo ikke om, hvilke omkostninger Martin har haft i forbindelse med udviklingen af dette system. Det er irrelevant. Det handler derimod om, hvilken værdi hans arbejde skaber for mig samt om jeg mener, at denne værdi overstiger prisen. Og det mener jeg bestemt, at den gør!

Helt enig. Dog er udviklingsomkostninger m.v. ikke helt irrelevant, da det kan bruges til at sætte en minimumspris/dækningsbidrag man skal have, førend det begynder at blive økonomisk interessant. (Altså hvis man ser på det med tilbudsgivers øjne).

Dernæst vil de fleste selvfølgelig gerne tilbyde produkter som er af en fornuftig værdi for kunderne.

Jeg synes også Martins tilbud er helt på sin plads, så Martin du skal de endelig ikke bare lave nye tråde hvis du får nye produkter/tilbud du skal ud med Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 00:24

KTJ-Media.dk:

Jeg må også indrømme, at jeg synes, at det er et super tilbud, som Martin kommer med her. Det handler jo ikke om, hvilke omkostninger Martin har haft i forbindelse med udviklingen af dette system.
hæ, hvis det handlede om omkostningerne, så kunne det måske nok være at jeg skulle revurderer mine priser på CMS løsninger :) har udviklet på det i rigtig mange år :) mon nogen ville købe det... hæ

Hehe ja - det kan du selvfølgelig have ret i Wink

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 00:35

Lars Meyer:

Helt enig. Dog er udviklingsomkostninger m.v. ikke helt irrelevant, da det kan bruges til at sætte en minimumspris/dækningsbidrag man skal have, førend det begynder at blive økonomisk interessant. (Altså hvis man ser på det med tilbudsgivers øjne).

Dernæst vil de fleste selvfølgelig gerne tilbyde produkter som er af en fornuftig værdi for kunderne.

Jeg synes også Martins tilbud er helt på sin plads, så Martin du skal de endelig ikke bare lave nye tråde hvis du får nye produkter/tilbud du skal ud med Stick out tongue

Ja, jeg fik vist forenklet det hele lidt for meget, men du har helt ret i, at de omkostninger - som man har haft under udviklingen af den givne opgave - selvfølgelig skal involveres, når man skal fastsætte en pris.

Men ellers er vi vist enige om, at Martins tilbud er ganske fornuftigt, og det var vist essensen i denne debat Wink

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 04:39

Wi:

Nu er det jo sådan at hans plugin ikke unikt for den enkelte bruger.. Udviklede jeg et plugin som jeg vidste jeg ville sælge 100'vis af som han gør.. Lad os antage:

Jeg udvikler et plugin og tager 5 timer om det (MEGET højt sat), jeg sætter det til salg med et design mm. og tager 299 + moms for det (med opsætning selvfølgelig)..

Lad os regne lidt og tage hvor meget min timeløn bliver per 100 ordre..

299 x 100 = 29.900
100 x 30 minutter = 3000 minutter (50 timer)
5 timer for udvikling..
Ialt: 55 timer..

De 30 minutter er sat HØJT for at implementere det hele for den enkelte kunde.. Vi kan selvfølgelig også sætte det op til en time hvis det skulle være..

Anyway..:

29.900 / 55 = 543.66 kroner per time..
29.900 / 105 = 284.76 kroner per time (ved 1 times opsætning per kunde - EKSTREMT højt sat op)..

Om det er en tålelig tilværelse at få knap 285 kroner i timen, eller for mit vedkommende 544 kroner i timen - tja.. Det må du afgøre..

Korrekt - der kommer en smule ekstra timer på, men ikke noget bemærkelsesværdigt - og disse timer består i faktura mm. men har man et ordentligt system her - ja så tvivler jeg på at det kan være mange basseøre du går glip af!

Martin Thorborgs e-bog er da heller ikke unik for hver køber, men hver køber kan få noget unikt ud af bogen. Og det samme gør sig også gældende for Martins produkt. Humlen ligger i at dette ikke er et plugin du frit kan downloade på nettet. Så jeg kan slet ikke forstå din holdning til Martins gode tilbud?

Og synes du virkelig at de 100 kunder kommer valsende ind i butikken helt af sig selv, og uden at du skal bruge så meget som 1 minut eller 1 krone på markedsføring og at overbevise kunden til at købe i din butik?

½ - 1 time afsat pr. kunde i snit, for både før salgs dialog, implementering, fakturering, hosting og support i et helt år...

Hvor mange kunder har du WiHuh?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin: Det er et fremragende tilbud - både målt i indhold og pris. Det fylder et hul i markedet, og det er godt set.

Der er slet ingen tvivl om, at mange vil kunne sætte det hel op selv med samme resultat - men endnu flere kan ikke.

Det undrer mig dagligt her på Amino, at så mange har så svært ved at lave en kalkulation. Det handler jo SLET IKKE om prisen, du tager for varen. Det handler om, hvad den er værd.

Og rigtigt mange mennesker, der gerne vil prøve kræfter med affilliate, vil skulle bruge meget lang tid på at sætte skidtet op. For dem (og de er mange) er det jo et fund til prisen.

Hele diskussionen minder mig om, da jeg boede i Danmark, og de himmerlandske hillbillies, der boede omkring os, to gange årligt var ved at krepere i forargelse over, at jeg havde en havemand til at klippe min hæk. De kunne ikke fatte, at jeg betalte 1.200 kr for den omgang årligt inkl. at få afklippet kørt væk. Jeg prøvede at fortælle dem, at jeg selv havde prøvet at klippe den hæk, men at det tog mig fire timer og så forfærdeligt ud, smadrede mit humør og lærte de stakkels forbipasserende en række nye og yderst saftige bandeord. I stedet arbejdede jeg i de to gange fire timer og lavede så omkring 10.000 kr. ekskl. moms i stedet. De fangede den ikke - aldrig :-)

Noget tyder på, at nogle få heller ikke fanger det smarte i din løsning. Pyt med det - endnu flere vil med sikkerhed se det smarte i en turn key ready løsning. Og 899 inkl. moms er jo rørende billigt for at komme i gang!

Rigtig meget held og lykke med salget af systemet!

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)