Lars Meyer..
Nu lyder du som en der har forstand på hvor meget man skal tage for et produkt, og når du udtaler dig om dette i den her sag, så håber jeg ved gud at du kan finde ud af at programmere OG sætte disse ting op, for ellers kan du slet ikke være med - og det er sandheden.
Du synes det virker ganske fair at tage 899 + moms for at sætte tingene her op. Okay, lad os lige gøre op hvad det EGENTLIG er han gør og har gjort:
1. Han har taget et allerede færdigt CMS-system (Wordpress).
2. Han har lavet et rødt, fint og clean design til dette CMS.
3. Han har også lavet et fint lille "prissammenlignings-system" også kaldet en applikation.
4. Han siger han har fjernet alt det svære og komplicerede (hvad dette så end måtte være).
5. En kom-igang guide snakker han noget om.
6. Nogle andre plugins.
Det er hvad jeg kan læse mig frem til at man får.
Nu snakker du om tekniske specifikationer og sådan nogle ting jeg ikke har taget i betragtning ved udregning af at sælge et produkt, og nej.. Hvorfor skulle jeg dog det ved et produkt som dette? Der er jo stort set ingenting at tage i betragtning.
Han har brugt lidt tid på at pille nogle "besværlige" ting væk fra indstillingerne, han har brugt lidt tid på designet og han har brugt lidt tid på applikationen, og derudover skal han bruge 15-20 minutter på at smide det op på en server.
Alt hvad du skriver er meget overvurderet, og er slet ikke så tidskrævende som du gør det til.
Jeg vil dog indrømme at hvis du skriver meget meget langsom, så kan det selvfølgelig tage lidt mere tid end normalt, og det er også fair nok.
Hvem beder dig i øvrigt smide 25 timer i det? jeg kan sige så meget at hvis du roder 25 timer med Wordpress på at få det installeret mm. så er det her webhalløj i hvert falde ikke noget for dig IMO.. Wordpress er et af verdens største gratis CMS-systemer og mon ikke at de har nogle komplet vilde guides som kan fortælle dig i vilde detaljer hvordan du gør det?
Fair at tage 899 + moms for et gratis system og 1 enkelt unik applikation, come on?
Men det er hans pris og den acceptere jeg (hvad skulle jeg ellers), men ville han ikke have respons havde han formentlig nok ikke lagt det på et debatforum. Spørger i mig, så siger jeg overpris - had mig for det, men det er den simple sandhed.
Less is more.. Ifølge mig..
ARGH! Jeg må seriøst lære at holde hvad jeg lover og bare lade vær :-)
Jeg kan med garanti sige at ligemeget HVAD der bliver skrevet efterfølgende til mig, fra nu af vil jeg ikke kommentere på :-)
Hav en go' aften drenge og piger..
Med Venlig Hilsen
Wi